Login
Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Algemeen

Wat zijn precies banners?
Banners zijn doeken, meestal van groot formaat, waarop informatie staat. Banners worden vaak gebruikt voor marketing doeleinden op beurzen, congressen of andere evenementen. Er zijn verschillende soorten banners: Roll Up Banners, X-Banners, L-Banners, Pop Up Displays, Spandoeken, Mini Displays etc.
 
Zijn alle producten die ik bestel inclusief print?
Bij The Banner Company worden de meeste producten inclusief hoge resolutie print geleverd (printresolutie 1440DPI). Voor enkele systemen is het ook mogelijk ofwel een print of het systeem los te bestellen.
 
Kan ik The Banner Company ook telefonisch bereiken?
Uiteraard! Mocht u vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op het nummer 0 342-801 989

Kwaliteit

Welke materialen gebruikt The Banner Company voor de prints?
The Banner Company gebruikt verschillende materialen waarop de print kan worden afgedrukt. Zo printen wij de banen voor de Pop-Up systemen met een resolutie van 1440 dpi op Illford Witte Film. Deze worden voorzien van een niet lichtdoorlatend laminaat aan de achterzijde en een krasvast laminaat aan de voorzijde. Voor de Roll-Up banners gebruiken wij hoogwaardig , niet lichtdoorlatende film. Het grote voordeel van dit materiaal is dat de print altijd direct recht uit de cassette komt en niet 'krult'.
 
Zijn de banners waterbestendig?
Onze spandoeken zijn waterbestendig. Al onze andere banners zijn vochtbestendig. U kunt ze prima korte tijd buiten gebruiken. Langdurig buitengebruik raden wij echter af. Voor de spandoeken is dit echter geen probleem. Deze zijn uiterst geschikt voor permanente outdoor use.
 

Bestellen

Hoe bestel ik een banner?
Een bestelling plaatsen doet u in principe online. Onze webshop loodst u zeer klantvriendelijk door het bestelproces heen. Wilt u echter de order mondeling of via email af handelen, dan is dat ook mogelijk. U ontvangt dan een factuur van ons via email. In het geval van staffelkortingen, wordt de order altijd “off line” geplaatst en afgehandeld.
 
Welke stappen moet ik doorlopen als ik online wil bestellen?
Allereerst meldt u zich aan als klant of logt u in als u al klant bent. Vervolgens kunt u producten aan uw winkelmandje toevoegen. Als u al uw gewenste producten heeft geselecteerd, klikt u op “afrekenen”. Mocht u hier echter niet uit komen kunt u altijd contact met ons op nemen.
 
Kan ik ook kortingen krijgen?
Jazeker! Indien u meerdere producten bij ons wilt afnemen, kunnen wij korting verlenen. Als u denkt dat u voor een korting in aanmerking komt, kunt u altijd een offerte bij ons aanvragen. De bestelling wordt dan vervolgens door een van onze medewerkers afgehandeld en verloopt niet via onze webwinkel.  
 

Opmaken Artwork

Hoe dien ik de bestanden op te maken?
Er zijn een aantal belangrijke punten waaraan uw bestand moet voldoen. U kunt deze informatie vinden in “aanlevering artwork”. In het kort komt het er op neer dat het 1:1 moet zijn opgemaakt, in CMYK met 120-150 dpi.
 
Welk format moet het bestand dat ik aanlever hebben?
U kunt uw bestand als InDesign file voor een presentatiewand en als hoge resolutie PDF voor banners en balies aanleveren. Het is dan van groot belang dat alle in het bestand gebruikte teksten en pictogrammen omgezet zijn naar paden, contouren of outline.
 

Leveren

Wat is de levertijd van onze producten?
Voor de meeste producten geldt een levertijd van 5 tot 8 werkdagen. Natuurlijk kunnen wij in overleg uw order sneller leveren. Hiervoor geldt een spoedtoeslag. Deze toeslag staat vermeldt bij het desbetreffende product.
 
Hoe wordt mijn banner geleverd?
Wij maken gebruik van een koerier om uw bestellingen af te leveren. U kunt er ook voor kiezen uw bestelling bij ons af te komen halen. Hiervoor kunt u een afspraak met ons maken.
 

Betalen

Hoe gaat het betalen bij The Banner Company in zijn werk?
U kunt bij The Banner Company op twee manieren betalen:
• Vooruitbetaling door overboeking
• Ideal
Kan ik op een veilige en snelle manier betalen? 
Uw betalingen zijn 100% beveiligd. Wij werken samen met het gerenomeerde Saferpay, die volledige veiligheid garandeert. 
 
Krijg ik een factuur? 
Als u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een email met een overzicht van de bestelling. De officiële factuur wordt per mail gestuurd. Wij willen u erop attenderen dat wij als betalingsconditie hanteren dat er voor levering betaald moet worden. 
 

Klachten

Defect product?

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel tijdens het verzenden beschadigd raakt of blijkt dat een product defect is. U dient uw bestelling bij ontvangst te controleren. Indien uw bestelling beschadigd of verkeerd is geleverd dan dient u dit binnen 24 uur per email aan ons te melden.

Soms is het mogelijk een product te repareren. U belt ons of mailt uw klacht naar: klantendienst@bannercompany.nl en voegt eventueel een foto waarop te zien is wat de schade of het defect is. Samen komen wij tot een passende oplossing. 
 

Wij adviseren!

Bij The Banner Company staan
kwaliteit en service voorop.
Ook voor persoonlijk advies
kunt u bij ons terecht.

Wij helpen u graag!



 

Contact gegevens

The Banner Company B.V.
Anthonie Fokkerstraat 4
3772 MR BARNEVELD
Nederland  

Telefoon: 0342 - 801 989

E-mail: info@bannercompany.nl

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden

* = prijzen zijn  exclusief  BTW    - Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.